SL tar sitt ansvar...

Leif Jonsson

När jag åkte med S L Sigtuna - Londonviadukten för att vara med på kryssningen,
var det stopp i Märsta, olycka i Upplands Väsby.
Jag tog då en taxi, pris 1 234 kr.
Gjorde en Förseningsanmälan till S L.
Ã… idag kom svaret.
==========
Jag har nu behandlat ditt förseningsersättningsärende. Din begäran om ersättning har blivit godkänd och SL kommer att ersätta dig för resan med 1234.00 kr. Vi gör utbetalningar varje tisdag morgon, efter att en utbetalning är gjord tar det några bankdagar innan ersättningen når dig.

Leif Jonsson



2026-06-02
Mats Berglind


Det finns kommentarer till denna artikel. Senaste kommentaren överst

Kjell Johansson kommenterade 2026-06-02 11:43
Grattis Leif o all heder till SL. Vi har inte riktigt samma erfarenhet av andra bolag.

Vill du kommentera artikeln?
Lösenordet är samma
som för klubbens matrikel.